Με αφορμή την ίδρυση της Πινακοθήκης Κωνσταντίνου Ξενάκη στις Σέρρες (Μάης 2022) θυμήθηκα την επίσκεψη ομάδας μαθητών και καθηγητών του Εσπερινού Λυκείου Σερρών στην πρώτη έκθεση έργων του καλλιτέχνη στο Ζιντζιρλί Τζαμί το 2016.
ένας χώρος διαλόγου και συνεργασίας με τους μαθητές μου στο διάστημα 2013-2020. Στο ιστολόγιο διαγράφηκε το σύνολο των σχολίων μου στα κείμενα των μαθητών για παιδαγωγικούς λόγους και διατηρήθηκαν ελάχιστα κείμενά τους (ως ανάμνηση). Το παρόν ιστολόγιο θα συνεχίσει να υφίσταται -δημόσια πλέον- και να εμπλουτίζεται κατά καιρούς ως συνδρομή στους νεότερους μαθητές μου και συναδέλφους. Γιώργος Αποστολίδης
Σάββατο 28 Μαΐου 2022
Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020
Εσπερινή Συνάντηση της Τετάρτης
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Αγαπητοί φίλοι αύριο Τετάρτη, 30/12/2020, στις 7μμ, θα χαρούμε να ανταμώσουμε στην τακτική εβδομαδιαία Εσπερινή Συνάντησή μας στο Zoom (https://us04web.zoom.us/j/9096767262?pwd=Q3pEZ1ZLcm1td21YcWZnU3dMVVBrdz09).
Στις συναντήσεις μας μιλάμε χαλαρά για την εβδομάδα που πέρασε, ανταλλάσσουμε εμπειρίες, μοιραζόμαστε κάτι που μας απασχόλησε δημιουργικά:
ένα ανάγνωσμα,
μια ταινία,
κάποια αγαπημένη μουσική,
μια μαγειρική/ζαχαροπλαστική συνταγή,
video/φωτογραφίες από την περίοδο της καραντίνας με θέμα: σκηνές τις πόλης, ένας περίπατος, ένα αγαπημένο σημείο στο σπίτι μας, χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια/στολισμός ή ό,τι άλλο μας αρέσει.
Και, αν προκύψει, οργανώνουμε κανένα event ...
Δεν ξέρω αν αύριο θα είναι η τελευταία μας συνάντηση ή απλώς η τελευταία του 2020. Θα το κουβεντιάσουμε. Σε κάθε περίπτωση, για όσους δεν μιλήσουμε αύριο, σας οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την επικοινωνία, την συνεργασία, τις σκέψεις και τις εμπειρίες που ανταλλάξαμε. Για την σχέση που διατηρήσαμε μέσα στα χρόνια. Εύχομαι να είστε όλοι καλά, εσείς και οι άνθρωποί σας. Τέλος, το 2021 να είναι μια πολύ καλή χρονιά για όλο τον κόσμο.
Α, και μην ξεχνάτε ότι η Ομάδα στο Facebook “Απόφοιτοι του Εσπερινού Σχολείου Σερρών” συστάθηκε για σας και είναι ανοικτή και στις δικές σας πρωτοβουλίες.
Τα λέμε, λοιπόν!
Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020
Εσπερινή Συνάντηση της Τετάρτης στο Zoom
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Αγαπητοί φίλοι, σήμερα, Τετάρτη 16/12/2020, στις 7μμ θα έχουμε την τακτική εβδομαδιαία συνάντησή μας στο Zoom (https://us04web.zoom.us/j/9096767262?pwd=Q3pEZ1ZLcm1td21YcWZnU3dMVVBrdz09).
Μιλάμε χαλαρά για την εβδομάδα που πέρασε, ανταλλάσσουμε εμπειρίες, δείχνουμε κάτι που μας απασχόλησε δημιουργικά:
ένα ανάγνωσμα,
μια ταινία,
κάποια αγαπημένη μουσική,
μια μαγειρική/ζαχαροπλαστική συνταγή,
video/φωτογραφίες από την περίοδο της καραντίνας με θέμα: σκηνές τις πόλης, ένας περίπατος, ένα αγαπημένο σημείο στο σπίτι μας, χριστουγεννιάτικα λαμπάκια/στολισμός ή ό,τι άλλο μας αρέσει.
Περάστε ακόμη και για μια "καλησπέρα".
Είμαστε ενεργοί και διατηρούμε επαφή.
Αν δυσκολεύεστε, επικοινωνήστε μαζί μου στο gar.apost@gmail.com.
Τα λέμε.
Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020
Εσπερινές Συναντήσεις της Τετάρτης στο Zoom
Εσπερινή Συνάντηση της Τετάρτης στο Zoom
Αγαπητοί φίλοι (απόφοιτοι, παλιοί μαθητές και συνάδελφοι του Εσπερινού Σχολείου Σερρών), σήμερα, Τετάρτη 9/12/2020, στις 7μμ αλλά και κάθε Τετάρτη την ίδια ώρα έχουμε την τακτική εβδομαδιαία (40΄) συνάντησή μας στο Zoom (https://us04web.zoom.us/j/9096767262?pwd=Q3pEZ1ZLcm1td21YcWZnU3dMVVBrdz09).
Μιλάμε χαλαρά για την εβδομάδα που πέρασε, ανταλλάσσουμε εμπειρίες, δείχνουμε κάτι που μας απασχόλησε δημιουργικά:
ένα ανάγνωσμα,
μια ταινία,
κάποια αγαπημένη μουσική,
μια μαγειρική/ζαχαροπλαστική συνταγή,
video/φωτογραφίες από την περίοδο της καραντίνας με θέμα: σκηνές τις πόλης, ένας περίπατος, ένα αγαπημένο σημείο στο σπίτι μας, χριστουγεννιάτικα λαμπάκια/στολισμός,
ή ό,τι άλλο μας αρέσει.
Είμαστε ενεργοί και διατηρούμε επαφή.
Αν δυσκολεύεστε, επικοινωνήστε μαζί μου στο gar.apost@gmail.com.
Τα λέμε.
Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020
Project Esperino
Αγαπητοί φίλοι, απόφοιτοι, παλιοί μαθητές και συνάδελφοι του Εσπερινού Σχολείου Σερρών,, σήμερα, Τετάρτη 18/11/2020, στις 7μμ θα έχουμε την 3η διαδικτυακή συνάντησή μας.
Τι κάνουμε στην εβδομαδιαία (40΄) συνάντησή μας; Μιλάμε για κάτι που μας απασχόλησε δημιουργικά την εβδομάδα που πέρασε. Για παράδειγμα σήμερα θα δούμε εικόνες (φωτογραφίες/video) από τους περιπάτους μας στις γειτονιές της πόλης και θα κουβεντιάσουμε σχετικά. Το θέμα ενασχόλησής μας για κάθε εβδομάδα είναι πάντα ανοιχτό και το συναποφασίζουμε σε κάθε συνάντηση.
Όσοι, λοιπόν, ενδιαφέρεστε είστε καλοδεχούμενοι (αν είναι δυνατόν λίγο νωρίτερα) στην πλατφόρμα Zoom https://us04web.zoom.us/j/9096767262?pwd=Q3pEZ1ZLcm1td21YcWZnU3dMVVBrdz09
Αν δυσκολεύεστε, επικοινωνήστε μαζί μου στο gar.apost@gmail.com.
Τα λέμε.