Παίδες, καλό καλοκαίρι! Να είστε και να περνάτε καλά!
ένας χώρος διαλόγου και συνεργασίας με τους μαθητές μου στο διάστημα 2013-2020. Στο ιστολόγιο διαγράφηκε το σύνολο των σχολίων μου στα κείμενα των μαθητών για παιδαγωγικούς λόγους και διατηρήθηκαν ελάχιστα κείμενά τους (ως ανάμνηση). Το παρόν ιστολόγιο θα συνεχίσει να υφίσταται -δημόσια πλέον- και να εμπλουτίζεται κατά καιρούς ως συνδρομή στους νεότερους μαθητές μου και συναδέλφους. Γιώργος Αποστολίδης
Τρίτη 23 Ιουλίου 2019
Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019
Επετηρίδα αποφοίτων Εσπερινού Λυκείου Σερρών 2019
Παίδες, η Επετηρίδα σας είναι έτοιμη, Θα μπορούσε να είναι και καλύτερη, αν συμμετείχατε ενεργότερα. Την φτιάξαμε με αγάπη για τις όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε. Να είστε και να περνάτε καλά και να μας θυμάστε.
Για να την προβάλλετε μπορείτε να "κλικάρετε" την παραπάνω φωτογραφία
ή να πιέσετε link (δώστε της λίγο χρόνο να "φορτώσει")
ή αλλιώς: https://prezi.com/p/j6hcq9ib1p7v/2018/
Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019
Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019
Έφτασε η ώρα του αγώνα
- Παίδες, παραμονή του πρώτου σας αγώνα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Υποψηφίων για τα ΑΕΙ κλπ.
- - Τι κάνει ένας πρωταθλητής;
- Σύντομες ασκήσεις μέτριας έντασης και μετά
- χαλαρώνει (κυρίως ψυχολογικά).
- ΣΗΜΕΡΑ, Κυριακή 14 Ιουνίου 2020, παραμονή των εξετάσεων
- Για το 1ο, προτείνω:
- α) μέχρι νωρίς το απόγευμα σήμερα, ρίχνετε μια ματιά σε φυλλάδια και βιβλία για την θεωρία και τα θέματα. (Για μια γρήγορη επανάληψη βλ. τις ερωτήσεις στο blog μας. Εστιάστε σε ό,τι δεν θυμάστε καλά ή σε ό,τι σας κάνει "κλικ". Ρίξτε μια ματιά στις διορθώσεις των παλιών σας διαγωνισμάτων/κριτηρίων αξιολόγησης (τουλάχιστον λάθη που κάνατε να τα αποφύγετε στις εξετάσεις)
- β) Με τηλεδιάσκεψη (https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/gar.apost) από τις 6:30 μμ θα μπορούσαμε -εφόσον το θέλετε- να κάνουμε ένα φρεσκάρισμα σε θεωρία, θέματα και ασκήσεις, ή -απλώς- κουβεντούλα.
- Για το 2ο ζήτημα τα πράγματα είναι απλά.
- Αφού ετοιμάσετε όλα τα χρειαζούμενα της αυριανής ημέρας (Δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο, Δελτίο εξεταζομένου Πανελλαδικών Εξετάσεων (καρτελάκι), 3 μπλε στυλό, μολύβι, γόμα+ξύστρα, ρολόι χειρός, χαρτομάντιλα, νερό, Ξυπνητήρι περίπου στις 6:30 πμ).
- Τηλεφωνείτε φίλους για κουβέντα ή καλύτερα ...
- Βγαίνετε μια βόλτα για περπάτημα στην κοιλάδα ή στην πλατεία (έχει ανθοκομική έκθεση).
- Αν καθίσετε σε κανένα καφέ,εννοείται ότι θα αποφύγετε να πιείτε καφέ. Οι φρέσκοι χυμοί, το παγωτό ή απλώς το νερό είναι μια χαρά.
- Επιστρέψτε νωρίς στο σπίτι. ακούστε μουσική, χορέψτε ήπια, κάντε joga για εκτόνωση. Σημασία έχει η θετική ενέργεια.
- Φάτε κάτι ελαφρύ.
- Κάντε ένα μπανάκι και ...
- Στο κρεβάτι γύρω στις 10 μμ χωρίς κινητό, tablet ή Η/Υ.
- Ακούστε χαλαρή μουσική ή διαβάστε για λίγο κάτι βαρετό, υπνωτικό.
- Μην αφήσετε το μυαλό σας να σας παιδέψει με σκέψεις που θα σας αναστατώσουν. Να θυμάστε ότι οι Πανελλήνιες είναι σημαντικές αλλά δεν είναι αυτοσκοπός. Είναι μια δοκιμασία που θα προσπαθήσετε, ως σωστοί πρωταθλητές, να αγωνιστείτε για το καλύτερο. Οι επιδόσεις σας -αλλά και των άλλων συνυποψηφίων- θα δείξουν την πνευματική και φυσική σας κατάσταση και θα σας κατευθύνουν στα επόμενα σχέδια. Αυτό που έχει σημασία είναι να τα δώσετε όλα στην ώρα του αγώνα.
- Αν δεν σας πιάνει ο ύπνος, μετρήστε προβατάκια, κάνετε βαθιές αναπνοές, ονειρευτείτε ιδανικές διακοπές ή καταστάσεις.Αύριο αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για τις διακοπές.
- ΑΥΡΙΟ, Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020, ημέρα 1ου εξεταζόμενου μαθήματος (συνεξέταση Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας)
- Ξυπνάμε χωρίς αναβολές, το αργότερο στις 6:30 πμ
- Λίγες γυμναστικές ασκήσεις, διατάσεις
- Ντουζάκι, χαμόγελο στον καθρέφτη 😉
- Ελαφρύ πρωινό
- Αν σας έχει έρθει επιφοίτηση για κάτι, οκ, ρίξτε μια ματιά στις σημειώσεις σας.
- Στολιζόμαστε και με το χαμόγελο στα χείλη ξεκινάμε για τον αγώνα.
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε μαζί σας (Δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο, Δελτίο εξεταζομένου Πανελλαδικών Εξετάσεων (καρτελάκι), 3 στυλό, μολύβι, γόμα+ξύστρα, νερό ή χυμό, ρολόι χειρός)
- Διαβάστε τα θέματα προσεκτικά, και κατανοήστε τι ζητείται.
- Ξεκινήστε από αυτά που γνωρίζετε καλύτερα.
- Ειδικά για την έκθεση, θα σας πρότεινα να διαβάσετε πρώτα τα θέματα, οπότε και η ανάγνωση των κειμένων να είναι πιο εστιασμένη.
- Ολοκληρώνοντας τις απαντήσεις σας σε κάθε ζήτημα ξαναδιαβάστε την εκφώνηση, τσεκάροντας ότι απαντήσατε στα ζητούμενα.
- Αν κάπου το μυαλό κολλήσει, δεν καθυστερούμε. Πάμε παρακάτω και αργότερα επανερχόμαστε.
- Εννοείται ότι αν θέλετε να προσθέσετε κάτι εκ των υστέρων σε μια απάντηση, βάζετε * και γράφετε στο κάτω περιθώριο. Δεν είναι το καλύτερο, αλλά γιατί να ρισκάρετε την πληρότητα μιας απάντησης;
- Χρησιμοποιείστε ως πρόχειρο την τελευταία σελίδα.
- Αν κάπου τα βρείτε "σκούρα", μην αφήσετε να σας κυριέψει το άγχος. Δοκιμάστε διάφορες απαντήσεις (ακόμα και οι χειρότερες είναι καλύτερες από το να αφήσετε κάτι αναπάντητο). Παίρνετε τις αναπνοές σας και σκέφτεστε θετικά. Στο κάτω-κάτω και για τους άλλους θα είναι "μανίκι". Αυτό που έχει σημασία είναι να κάνετε το καλύτερο που μπορείτε.
- Μην διστάσετε να γράψετε και κάτι επιπλέον, φαινομενικά εκτός θέματος. Ίσως και αυτό να βοηθήσει.
- Προσέχετε τον χρόνο σας.
- Θα ήταν καλό να έχετε ευανάγνωστο γραπτό.
- Πριν παραδώσετε το τετράδιο ξαναδιαβάστε και διορθώστε/συμπληρώστε.
- Δεν βιαζόμαστε. Αν μέσα στον ενθουσιασμό μας βιαστούμε, υπάρχει κίνδυνος να δώσουμε λανθασμένες απαντήσεις.
- Δεν φεύγουμε νωρίτερα. Εξαντλούμε τον χρόνο.
- Αν το έχετε ανάγκη, στο σπίτι πλέον, ελέγχετε τις απαντήσεις σας. Εφόσον το θέλετε, είμαι διαθέσιμος στο 6945818408 για κουβέντα. Αλλά θα είμαι και στο σχολείο το απόγευμα κανονικά.
Η επιτυχία είναι στα χέρια σας.
Δευτέρα 8 Απριλίου 2019
Μικρή έρευνα για την Σχέση γονέων-εφήβων
Έστω ότι σου δίνεται η δυνατότητα ως έφηβη/ος να πεις δυο λόγια στους γονείς (όχι απαραιτήτως στους δικούς σου). Τι θα τους ζητούσες να προσέξουν; ποια λάθη να αποφύγουν; πώς θα μπορούσαν να βελτιώσουν την επικοινωνία με τα παιδιά τους; Οι απαντήσεις σου στο ερωτηματολόγιο των 4 ανοικτών ερωτημάτων θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα μικρό οδηγό καλύτερων σχέσεων των γονιών με τους εφήβους τους. Οι απαντήσεις είναι ανώνυμες. Σε ευχαριστώ.
Παρασκευή 5 Απριλίου 2019
Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018
Συνάντηση Ομάδας Καλλιτεχνικής έκφρασης
Γιάννης Τσαρούχης, Οι τέσσερις εποχές, 1969
4η Συνάντηση
της Ομάδας Δημιουργικής Έκφρασης
αύριο, Σάββατο 8 Δεκέμβρη 2018
5-7:30 μμ στο Εσπερινό Σχολείο
Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018
Esteban Murillo, Δυο γυναίκες στο παράθυρο, 1670
Πρόσκληση
Όσοι μαθητές του Εσπερινού Λυκείου Σερρών
αναζητάτε μια ομάδα καλλιτεχνικής έκφρασης
έχετε μια τελευταία ευκαιρία.
Ελάτε στην 3η συνάντηση
της Ομάδας Δημιουργικής Έκφρασης
αυτό το Σάββατο 1 Δεκέμβρη 2018
5-7:30 μμ στο Εσπερινό Σχολείο
Προϋπόθεση: να επικοινωνήσετε για πληροφορίες με τον φιλόλογο Γ. Αποστολίδη
Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018
Πρόσκληση
έργο του Νίκου Εγγονόπουλου
Όσοι μαθητές του Εσπερινού Λυκείου Σερρών
αναζητάτε μια ομάδα καλλιτεχνικής έκφρασης
έχετε μια δεύτερη ευκαιρία.
Ελάτε στην 2η συνάντηση
της Ομάδας Δημιουργικής Έκφρασης
αυτό το Σάββατο 17 Νοέμβρη 2018
6-8:30 μμ στο Εσπερινό Σχολείο
Προϋπόθεση: να επικοινωνήσετε για πληροφορίες με τον φιλόλογο Γ. Αποστολίδη
Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018
Κι αν σας λείπουν τα θέματα για περίληψη, ασκήσεις ή έκθεση, ορίστε ένα:
Επιθετικότητα
-Βία -Εγκληματικότητα: Έμφυτα
ή επίκτητα χαρακτηριστικά;
Α
Η διαμόρφωση της προσωπικότητας ενός
ατόμου επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες,
που επιδρούν σ' αυτήν, άλλοι περισσότερο
και άλλοι λιγότερο. Τέτοιοι παράγοντες
είναι το φυσικό περιβάλλον, η «κοινωνική
μαθητεία», σύμφωνα με τους κοινωνιολόγους
(επιδράσεις απ' το κοινωνικό περιβάλλον),
η κληρονομικότητα καθώς και η προσωπική
στάση του κάθε ατόμου, ο τρόπος δηλαδή
που βιώνει τα γεγονότα. Συνεπώς, η
προσωπικότητα
καλλιεργείται
με άξονα τόσο τα έμφυτα
όσο και
τα επίκτητα χαρακτηριστικά.
Β
Τα έμφυτα στοιχεία απορρέουν από την
κληρονομικότητα, δηλαδή το γενετικό
υλικό που
προσδιορίζει τα εξωτερικά, αλλά και
αρκετά από τα εσωτερικά χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα
με την άποψη πολλών επιστημόνων, ο
άνθρωπος έρχεται στον κόσμο με γενετική
επάρκεια
ή ανεπάρκεια κάποιων στοιχείων, που
επηρεάζουν αποφασιστικά τη ζωή του. Για
παράδειγμα,
μπορεί ένα άτομο να έχει γενετική
συναισθηματική επάρκεια σε σχέση με
ένα άλλο που έχει γενετική επιθετική
επάρκεια. Αυτό το υπάρχον γενετικό
δομικό υλικό, κατά πολλούς,
έχει σημαντικό αντίκτυπο στη διάπλαση
της προσωπικότητας. Όταν ένα άτομο έχει
επιθετικές τάσεις από καταβολής του,
τότε μπορεί να εκτραπεί πιο εύκολα και
ν' ακολουθήσει
πορεία καταστροφική, χωρίς αυτό να είναι
και απόλυτο.
Γ
Πέρα, όμως, από την επίδραση
που
ασκεί ο παράγοντας «κληρονομικότητα»
στηνόξυνση
των
φαινομένων
βίας
και εγκληματικότητας,
είναι αδιαμφισβήτητο πως τοευρύτερο
κοινωνικό και πολιτιστικό περιβάλλον
καθώς
και
η στάση μας απέναντι στη ζωή
συνιστούν
τους ακρογωνιαίους λίθους πάνω στους
οποίους θεμελιώνεται αυτή η σύγχρονη
μάστιγα.
Δ
Καταρχήν,
η επικράτηση του στείρου τεχνοκρατικού
πνεύματος αποπροσανατολίζει τους
ανθρώπους, γιατί παγιώνει την αντίληψη
ότι η ευτυχία αγοράζεται, είναι εμπορεύσιμο
είδος.
Ο άνθρωπος μαγεύεται στην ιδέα της
υλικής, ευδαιμονίας, αγωνίζεται για το
«έχειν», παραθεωρεί
το «είναι». Αυτό διογκώνεται με τη
διαφήμιση και μέσω των μηχανισμών της
ωραιοποίησης,
της προπαγάνδας, της υπερπληροφόρησης
ο άνθρωπος μετατρέπεται σε υποχείριο.
Προκειμένου, λοιπόν, να υλοποιήσει τους
παραπάνω «ύψιστους» σκοπούς του,
προβαίνει
ακόμη και σε αντικοινωνικές
ενέργειες,
που απειλούν τα θεμέλια της κοινωνικής
αρμονίας.
Ε
Αυτή η υλιστική–υπερκαταναλωτική
νοοτροπία
είναι
απόρροια και της όλης βιομηχανοποίησης
της σύγχρονης ζωής,
σύμφωνα με την οποία ο άνθρωπος
υπερεργάζεται, τυποποιείται,
υποδουλώνεται στη μηχανή και λησμονεί
τον αγώνα για την πραγμάτωση των υψηλών
ηθικοπνευματικών αξιών, που τον
καταξιώνουν και τον αναδεικνύουν σε
αληθινά ελεύθερη
οντότητα. Μη έχοντας, λοιπόν, τα κατάλληλα
ηθικοπνευματικά ερείσματα, πολλοί
είναι εκείνοι που αποχαλινώνονται,
οδηγούνται
σε αθέμιτα μέσα, στη βία, το έγκλημα.
Τη στιγμή μάλιστα που οι κοινωνίες των
σημερινών μεγαλουπόλεων
είναι απρόσωπες,
λόγω της υπερσυσσώρευσης και ταυτόχρονης
ανωνυμίας και αποξένωσης των ατόμων
που ζουν σ' αυτές, περιορίζεται ο
κοινωνικός έλεγχος, αποδυναμώνεται η
γνήσια ανθρώπινη
επαφή και η προσπάθεια για αλληλοσυμπλήρωση,
και έτσι η επιρρέπεια στη βία και την
αντικοινωνικότητα αυξάνεται.
ΣΤ
Η υπερανάπτυξη της τεχνολογίας
έχει επιφέρει τη συνθετότητα των
κοινωνικών δομών,
την αύξηση των απαιτήσεων και την
πολλαπλότητα των μηνυμάτων. Οι ρυθμοί
γίνονται
εξαιρετικά γρήγοροι και μέσα στο σκηνικό
αυτό ο άνθρωπος συχνά εγκλωβίζεται,
καθώς
συρρικνώνεται ο ζωτικός χώρος για
προσωπική του έκφραση, ο ίδιος ασφυκτιά
σ' ένα
πλέγμα
πολλαπλών και αντιφατικών κοινωνικών
ρόλων
άγχεται, και σε αρκετές, δυστυχώς,
περιπτώσεις διοχετεύει με τη μορφή
εκτόνωσης, και πιθανόν βίας, αυτή τη
συσσωρευμένη
ενεργητικότητα του.
Ζ
Η έξαρση φαινομένων βίας και εν γένει
αντικοινωνικότητας οφείλεται κατά πολύ
στην έλλειψη
σταθερών ηθικών σημείων αναφοράς,
η οποία προέρχεται από τη γενικότερη
ηθική έκπτωση
της εποχής μας. Αυτή προσδιορίζεται ως
απώλεια του μέτρου και του ορίου,
απομάκρυνση από συλλογικά οράματα και
υγιείς προσανατολισμούς, με αποτέλεσμα
ο άνθρωπος να παραμένει εσωτερικά
μετέωρος. Αυτή η ηθική κρίση συνοδεύεται
συχνότατα από τον
υπερτονισμό των ατομικών αναγκών
σε βάρος της κοινωνικής μας αποστολής,
κατάσταση
που εξωτερικεύεται μέσω του στείρου
ανταγωνισμού, ο οποίος αναπαράγει μαζικά
τη βία και το έγκλημα.
Η
Η καλλιέργεια της παιδείας αποτελεί
ουσιαστικό μηχανισμό αναχαίτισης αυτής
τηςαπάνθρωπης
συμπεριφοράς. Σήμερα, όμως, τόσο ο ίδιος
ο άνθρωπος με τη στάση του όσο και
οι βασικοί φορείς παιδείας αδυνατούν
να καλλιεργήσουν γνήσια μορφωτικά
εναύσματα. Ο
σύγχρονος άνθρωπος δεν επεξεργάζεται
τα μηνύματα που δέχεται καθημερινά,
ακολουθεί την
πορεία της «ήσσονος» προσπάθειας, είναι
αλαζόνας και υπερόπτης. Χωρίς ταυτότητα
και ευαισθησίες, ακολουθεί τη διαδικασία
της ψυχρής λογικής, γεγονός που τον
καθιστά έρμαιο
των παθών του. Και είναι δεδομένο πως
το πάθος δημιουργεί καταστάσεις βρασμού,
που
δεν ελέγχονται και συχνά οδηγούν στο
έγκλημα.
Θ
Η εκπαίδευση, ως θεμελιώδης παράγοντας
αγωγής, με
την
κρίση και τη δυσλειτουργία της,
δεν ανανεώνει το πνεύμα των νέων στο
βαθμό που θα έπρεπε, διότι στηρίζεται
στη στείρα
αποστήθιση γνώσεων με ημερομηνία λήξης,
καθώς και στον άγονο εγκυκλοπαιδισμό.
Επιπλέον, παρατηρείται μια μαζική
παραγωγή τυποποιημένων μαθητών, που
κάθε άλλο παρά αναβαθμίζει τη νεολαία
μας. Αλλά και ο ανταγωνισμός στο πλαίσιο
της
βαθμοθηρίας για την είσοδο στο
πανεπιστήμιο, συνιστά αφορμή για εμπέδωση
ενός ωφελιμιστικού πνεύματος, που,
πολλές φορές, μεταστοιχειώνεται σε
αντικοινωνικότητα.
Ι
Βασικός φορέας παιδείας, ο οποίος
ευθύνεται για την κατίσχυση των παραπάνω
φαινομένων,
είναι η οικογένεια. Άλλοτε η αδιαφορία
για ουσιαστική μόρφωση του παιδιού,
άλλοτε
οι αντιφατικοί γονεϊκοί ρόλοι, άλλοτε
η διεύρυνση του χάσματος γενεών, με
εκδηλώσεις
όπως οι συγκρούσεις και η απομάκρυνση
από την οικογενειακή εστία, δημιουργούν
πρόσφορο έδαφος για τη διαιώνιση της
εγκληματικότητας και της βίας, αφού
απουσιάζουν
η ζεστασιά και η επικοινωνία μεταξύ των
μελών της οικογένειας.
ΙΑ
Υπάρχουν, όμως, και άλλοι ουσιαστικοί
θεσμοί που συντείνουν στο πρόβλημα της
κοινωνικής νοσηρότητας. Η λειτουργία
της πολιτικής σήμερα είναι υποτονική
σε σχέση με την
πραγματική της αποστολή. Ο επαγγελματισμός
των πολιτικών και η αδυναμία ικανοποίησης
ζωτικών λαϊκών αιτημάτων καλλιεργούν
την εμπάθεια και τη διαίρεση στο κοινωνικό
σώμα. Ο πολιτικός φανατισμός μετατρέπεται
συχνά σε βία, ενώ τα αναξιοκρατικά
φαινόμενα και οι κοινωνικές αδικίες,
που ενισχύονται από την ύπαρξη πελατειακών
σχέσεων, προκαλούν διχόνοια ή οδηγούν
και σε ακραία επιθετικότητα.
Ερωτήσεις
Α.
Να αποδώσετε περιληπτικά το κείμενο.
(180 λέξεις) (25 μόρια)
Β1.
Σε ποιο γραμματειακό είδος ανήκει το
συγκεκριμένο κείμενο και γιατί; (7
μόρια)
2. «Άλλοτε
η αδιαφορία για ουσιαστική μόρφωση
...της εγκληματικότητας και της
βίας» (Ι§): Να μετατρέψετε την ενεργητική σύνταξη σε παθητική. (3 μόρια)
βίας» (Ι§): Να μετατρέψετε την ενεργητική σύνταξη σε παθητική. (3 μόρια)
3. Ποιον
άλλο τίτλο θα μπορούσατε να δώσετε στο
συγκεκριμένο κείμενο; (3 μόρια)
4. Να
σχολιάσετε τη συνεκτικότητα του κειμένου
στις §§ Ε΄, ΣT΄, και Ζ΄. (6 μόρια)
5. Να
αποδώσετε με απλούστερα λόγια το νόημα
των φράσεων: «ήσσονος»
προσπάθειας, πελατειακών σχέσεων,
μορφωτικά εναύσματα, ζωτικών
αιτημάτων,
γενετικό δομικό υλικό. (3 μόρια)
γενετικό δομικό υλικό. (3 μόρια)
6. Να
επισημάνετε αν οι παρακάτω προτάσεις
είναι σωστές ή λανθασμένες, σύμφωνα
πάντα με το νόημα του κειμένου:
α.
Το σημαντικότερο αίτιο της βίας
-εγκληματικότητας είναι η κρίση που
διέρχεται ο θεσμός της οικογένειας.
β.
Οι νέοι σήμερα δεν αντλούν απ’ το σχολείο
την πολύπλευρη καλλιέργεια που είναι
το σπουδαιότερο μέσο άμυνας απέναντι
στην αντικοινωνική συμπεριφορά.
γ.
Η αποξένωση και η ανωνυμία των σημερινών
μεγαλουπόλεων δεν είναι ο κυριότερος
λόγος διεύρυνσης της εγκληματικότητας.
(3 μόρια)
Γ.
Σε
πολιτιστική εκδήλωση που πραγματοποιείται
στο πνευματικό κέντρο του δήμου σας για
την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού συζητείται
το θέμα της αύξησης της παιδικής
εγκληματικότητας και επιθετικότητας
στις μέρες μας. Υποθέστε ότι παρουσιάζετε
μια ομιλία σχολιάζοντας και αναλύοντας
το θέμα αυτό. Τι θα λέγατε; Να τονίσετε
την επίδραση των ΜΜΕ στην όξυνση του
προβλήματος. (600 λέξεις)(50 μόρια)
Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018
Μαθητές του Εσπερινού Λυκείου Σερρών
έργο του Δημήτρη Γέρου
Αν αναζητάτε έκφραση
μέσα από το θέατρο, την μουσική, την φωτογραφία,
την λογοτεχνική γραφή, το video ή κάτι άλλο
ελάτε
στην Ομάδα Δημιουργικής Έκφρασης
αυτή την Κυριακή 4 Νοέμβρη 2018
στις 4μμ στο Εσπερινό Σχολείο.
Δηλώσεις συμμετοχής - Πληροφορίες: Γιώργος Αποστολίδης
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)