Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Αγαπημένη μουσική

Τι είναι Ambient ?
 Ambient είναι ένα ατμοσφαιρικό μουσικό είδος που δύσκολα μπορεί να περιγραφεί ή να καταταγεί σε μια κατηγορία. Είναι μουσική που συνδυάζει επιρροές από πολλά μουσικά είδη. Από την κλασική μουσική και την τζαζ, μέχρι την καλλιτεχνική ηλεκτρονική μουσική, την noise και το ροκ. Προσωπικά μου αρέσει πολύ, γιατί κατά τη γνώμη μου είναι επίσης μουσική που ταιριάζει σχεδόν παντού, μπορεί να σε ηρεμήσει και να σε ταξιδέψει. Το Hydroponic Garden είναι ένα από το πιο επιτυχημένα album τους, και από τα πιο αγαπημένα μου από τους CBL.
Πάρτε μια γεύση ακούγοντας το MOS 6581. Επίσης, όποιος άκουσε το πρώτο κομμάτι και έχει ακόμα όρεξη, μπορεί να ακούσει και το Frog από το άλμπουμ Interloper.


2 σχόλια:

Γιώργος Αποστολίδης είπε...

Βαγγέλη, η ambient μου αρέσει και μένα πολύ. Είναι όπως τα λες. Οι μουσικές επιλογές σου τέλειες. Δεν γνώριζα τους CBL. Πολύ καλός ήχος και σημαντικό το κοινωνικό τους μήνυμα.Πραγματικά σε ταξιδεύουν γλυκά και σε σηκώνουν αρκετά ψηλά από τη γη. Σήμερα θα είναι η μέρα τους. Ήδη τους ακούω επί 1 ώρα. Σε ευχαριστούμε πολύ.

Valter Padmol (Gregory Frasfert) είπε...

Ακριβώς και εγώ το ίδιο παθαίνω όταν τους ακούω, χάνω την αίσθηση του χρόνου :D